Elmebeteg képekkel kampányol a Gucci

2019. július 16. by Rigó Ági

Hogyan biztosíthatjuk, hogy a reklámjaink minél több helyen megjelenjenek ingyen? Teljesen elmebeteg képeket kell gyártani.

2_8.png

Az előbbi, végletekig leegyszerűsített stratégia évek óta remekül működik a Guccinál, és úgy tűnik, az idei ősz sem lesz kivétel. És igen, mi is bekajáljuk, ráadásul boldogan.

Leírom, mert teljesen szürreális: a patinás olasz luxusmárka idén nem ufókkal és Star Trek inspókkal operál. A történet főszerepében most a ruhák vannak, abból 30-40 évvel ezelőtti kedves korszakból, amikor még volt jelentősége annak, hogy egy tervező mit álmodik meg a kifutóra, és a szezon színe vagy az – egyetlen egy – divatos szoknyahossz címlapot ért.

Valójában ez a helyzet az ufóknál is meseszerűbben hat a mai fast fashion uralta világban, de ha ez nem lenne elég, a styling, a megdöbbentő, szegecses arcmaszkok és indokolatlan kiegészítők tovább súlyosbítják a helyzetet.

A bejegyzés trackback címe:

https://forwardist.hu/api/trackback/id/tr6714948940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.